Rabu, 7 Julai 2010

KJcLuB MeMbErS~SeSiOn tReAsEr HuNt~

Halluuu...halluuuu.. sowi la geng kjclub banyak sangat pic kowg so banyak la yang nak kena edit nak masukan cerita lagi, huhu pn. editor lak banyak koje sowi la tunggu lama (lagi2 pengerusi kjclub) ok kite mulakan story pasal kjclub, 3.7.2010 tarikh keramat coz bermula lah dengan rasminyer club nie, (kowg ingat tau nanti soalan masuk kalau ade treaser hunt hehehe....) Heppening giler club nie rugi sape yang follow ari tu tengok la pon leadernyer... (abg Asri) 1st aktiviti ari tu weols wat treaser hunt... yang menang treaser hunt Haris, Shira n Erin. Inilah KJclub members
Sebelum g register dulu ngan E-rin barula dapat doorgift...

Hasnoor bagi brefing dulu sebelum g... tapi tak tau la nape p-yus ketawa ek!!!


ini pulak kami gelarkan Imam muda (bile siang jer malam.... masa'allah)


Sebahagian dari team


konvoi ari tu 17 biji kereta.....





Cheq point....


Abg Asri :"ko per hal Mie tak puas ati lak"
Abg Mie :"memang aku tak puas ati, tengok pewot sape beso...."


Kat sini boleh pilih yang maner kowg bekenan tapi nak bagi tau semua lom kawin yang dah kawin kat sini p-yus ngan firdaus jer....


Ggirl nie adik Haris....

P-yus yang sentiasa lapar


Girl....in kjclubmembers

kak tie :"Ceq! dah tak tahan nie... lapaq"


Isnin, 31 Mei 2010

Go-kart Series 2010

Yu hu!!! 27 Mei 2010 Geng KJclub members telah kembali membuat aktiviti baru .... lebih panassss, lebih lasak dan lebih mencabar. macam biasalah kan Aktiviti perabiskan duit (ade ke yg tak gunakan duit???) aktiviti kali nie weols main go-kart kat UPM lagi-lagi time gaji macam nie kan. Idea datang mestilah dari presiden kjclub sape lagi... so layannnzzzzz....

Kelajuan yg tidak mampu dirakamkan oleh lensa...(sapekah jurufoto itu??? hahaha dia masih tak nak tonjolkan diri lagi, nak tau ring la wonder pet)

Mengambil tmpt utk sesi ujian masa....



Inilah dia litar yg bakal menyaksikan aksi-aksi dari peserta yang hebat (hebat ker???)


Peserta bergambar sblm perlawanan bermula....

So ahli semua telah bersepakat mengadakan endurance pada ms yg akan diberitahu kelak.. Presiden akan memainkan peranan utk menjadikan ianya suatu kenyataan... Good Luck to all members KJclubs....berminat???? nantikan dari aktiviti clun ok.





Sabtu, 29 Mei 2010

Bowling session 1

Tahukan anda siapakah fotografer KJ club??? jeng!!jeng!!jeng!!! masih berahsia lagi... cubala kowg cari ini gamba dari belakang... malulah kononnyerrrr... ok la nie baru session 1 bowling yang KJ club anjurkan.
Aksi-aksi pemain yang tak berapa handal tapi hebat....




















Ahad, 9 Mei 2010

KJClub ~ pancing

KJ club geng pergi mancing kat lukut 3 April 2010. Hasil jangan cakap la... memang tak ade huhu!!!! niat pon bukanla nak dapat banyak sangat hasil (kalau ada pon ok je) kite owg pegi pon saje je nak suka-suka, nak release tension coz penat keje.... Buat Encik Fotografer club maaf la gamba encik tak dapat disiarkan ek coz buat masa ni identiti encik terpaksa dirahsiakan .
nape lah xnaik2 ikan ne....

Abang Azman.... owg kuat KJclub


"termenungku sendirian memikirkan cinta...la..la...la...la..la..la.."



"Dimana.... kan ku cari ganti... la..la...la...la..."
inilah Ketua KJ Club Member.. sape2 yang berminat nak join club nie leh la contact dia...






Penat tapi happy....